Comwell Hotels vinder prestigefyldte branchepriser

Første dag på Møde- og Eventmessen 2018 i Bella Center sluttede på festligste vis med awardshow onsdag aften, hvor Comwell Hotels hev priserne hjem for "Bedste service" og "Bedste mødekoncept". Det er fjerde år i træk, at Comwell Hotels vinder branchepriser.

Comwell Hotels er fortsat blandt sværvægterne på det danske møde- og konferencemarked. Den konklusion lå fast, da kæden igen trådte op på vinderpodiet ved den årlige prisuddeling for kursus- og konferencearrangører. I år blev den bæredygtige hotelkæde belønnet med priserne "Bedste service" på Comwell Aarhus og "Bedste mødekoncept" på Hotel Comwell Hvide Hus Aalborg.

Comwell Hotels har de sidste tre år vundet prisen for "Årets bedste mødekoncept", så det var en stolt salgsdirektør, der modtog priserne på Møde & Eventmessen i år.

"Vi er utrolig glade for den opbakning og anerkendelse, som priserne her symboliserer. Vores gæster viser os en uvurderlig tillid ved at stemme på os, og den tillid glæder vi os til at belønne. Vi introducerede som de første herhjemme danskerne til mødekonceptet tilbage i 1969, men vi har aldrig hvilet på laurbærrene. Vi samarbejder med knalddygtige fagfolk inden for innovation og nye læringsværktøjer, og det er vi selvfølgelig glade for, at vores gæster anerkender og sætter pris på. At vi i år tilmed kan tage prisen for bedste service, gør mig endnu mere stolt. For det er og bliver vores dygtige medarbejdere og deres fortjeneste, at vi har modtaget den pris," siger salgsdirektør, Henrik Hjorth.

Flotte ord fra dommerne

"Juryen lægger vægt på værtskabet. Synlig ledelse. Opfølgning før, under og efter arrangementet og samspillet mellem virksomheden og kunden." Sådan lød de flotte ord fra dommerne i forbindelse med prisoverrækkelsen af "Bedste service" til Comwell Aarhus.

Ved overrækkelsen af prisen for "Bedste mødekoncept" til Comwell Hvide Hus Aalborg begrundede dommerne valget med følgende: "Juryen lægger vægt på, at mødestedet kan give kreativt inspiration til kunden. At mødestedet er nytænkende med hensyn til service og indretning, og at de kan tilføre arrangementet noget ekstra."

Comwell udfordrer deres eget koncept    

Begge priser vækker både glæde og stolthed i Comwell - ikke mindst grundet dommernes flotte ord og det faktum, at det igen i år er mødebookerne selv, der kårer vinderne. 

Som noget ganske nyt har Comwell netop offentliggjort, at de, som den første hotelkæde herhjemme etablerer gratis Co-Work områder på alle deres danske hoteller. De såkaldte Co-Work områder er indrettet som et inspirerende og behageligt arbejdsmiljø for hotellets egne gæster, lokale og andre, der kan bruge hotellet som deres kontor for dagen eller et uformelt møde. Med etablering af Co-Work områder udfordrer Comwell deres eget forretningskoncept. 

"Størstedelen af vores gæster er jo forretningsgæster, hvor fleksibilitet i forhold til at kunne arbejde og holde møder er stigende. Vi kan se, at mange vælger at holde korte møder på hotellernes fællesområder, da det er praktisk i forhold til tid og lokation. Mange af vores hoteller har allerede oplagte områder, hvor man kan arbejde uforstyrret, nyde en kop kaffe og evt. spise en let frokost. Jeg tror, at mange vil finde det inspirerende, at sidde i et velindrettet, behageligt og uformelt arbejdsmiljø," sagde Comwells driftsdirektør, Peer Rysgaard, i forbindelse med offentliggørelsen.