Conference manager

Skal vi hjælpe med tilmeldingerne til dit næste arrangement?

Når I holder møde, konference eller kongres på et Comwell hotel, tilbyder vi at stå for administrationen af tilmeldinger til arrangementet. Vi bruger Conference Manager™ til hele processen. 

Conference Manager er et professionelt redskab, der kan bruges til at håndtere alle typer af arrangementer – såvel store som små.


Deltageradministrationen indeholder følgende:

Opsætning af arrangement:
Jeres arrangement får sit helt eget tilmeldingswebsite, der indeholder program og andre relevante informationer for jeres arrangement. Tilmeldingsmulighederne kan tilpasses efter jeres behov. 

Udsending af invitationer og håndtering af tilmeldinger:
Afhængig af, hvad I foretrækker, udsendes invitationerne via Conference Manager eller via et link til tilmeldingswebsitet, som vi opretter, og som I derefter kan sætte i jeres eget nyhedsbrev, invitation, på hjemmesiden eller andet. 

Ekstern log-in:
Finder I det hensigtsmæssigt, at en foredragsholder eller måske en i jeres organisation har adgang til eksempelvis deltagerlister undervejs, opretter vi et eksternt log-in, der er tilpasset jeres ønsker. Det vil sige, at der kan gives begrænset adgang til bestemte lister m.v. og ikke andet, så I løbende kan følge med.


Pris for hele deltageradministrationen fra kr. 129,- pr. deltager

Udover dette kan vi - efter særskilt tilbud - også stå for håndtering af fakturering (udstedelse og udsendelse af fakturaer).

Kontakt fællesbookingen for yderligere info på tlf: 70 274 274